Životne spoznaje

Želite li da vas ozbiljno shvate, napravite ovo

poslovna zena

U poslovnom svijetu bitno je da imate određeni autoritet. Mnogi su faktori koji utječu na to. Naša pojava, dob, spol ili čak i boja glasa mogu pridonijeti da nas drugi krivo procijene i stvore iskrivljenu sliku o nama.

U velikoj mjeri kako će nas drugi procijeniti ovisi o tome kako mi procjenjujemo sebe.  Jako je bitno da smo u balansu, tj. da nismo na ego tripu i umišljeni kako smo nezamjenjivi, a jednako tako ne smijemo se niti podcjenjivati. Zdrava doza samouvjerenosti je ono za čim trebamo stremiti.

Osim toga, voljeli ili ne poslovni sektor ima svoj određeni sustav vrijednosti kojeg moramo poštovati. To jednostavno spada u kategoriju profesionalizma.

Kako komuniciramo i koje poruke odašiljemo verbalno i neverbalno također utječe na to kako će nas drugi percipirati. Zbog toga dobro je znati kako možemo utjecati na to da nas drugi u poslovnom okruženju shvate ozbiljnije. To poželjno za karijeru.

Evo malih jednostavnih savjeta koji vam mogu pomoći, pogotovo ako ste žena, ali jednako tako mogu pomoći svakom.

Uvijek budite dobro informirani

Bolje je šutjeti nego govoriti o nečem što ne znamo. Komunicirajte jasnim činjenicama, a za to trebate imati znanje. Demagogija i politička priča iz šupljeg u prazno u poslovnom svijetu nije omiljena. Prije sastanka osigurajte si dovoljno vremena da na sastanak dođete prirpemljeni sa što više elevantnih informacija.   Zapamtite da izgovorene riječi ne možete izbrisati. Biti inteligentan ovdje nije dovoljno.

Držite se obećanja

Ako kažeš da ćeš nešto učiniti, onda to i učinite. Nikad ne obećavajte nešto što ne može ispuniti 100%. Uvijek je bolje biti iskren i reći da nešto ne možete ili da vam za nešto treba više vremena nego obećati i slagati. Tako se gradi pouzdanost, jedna od vrlo bitnih osobina u poslu.

Pazite na odjeću

Izreka da odijelo ne čini čovjeka, u poslu nije baš potpuno točna. Naravno da su vaše vještine i znanje nešto što je na broju jedan, ali i odjeća igra veliku ulogu u općem dojmu o osobi. Osim toga vaš odnos prema poslu očituje se i u načinu kako se odijevate. To pokazuje  poštovanje prema sebi i društvu.

Način kako komunicirate

Jako je bitno ono što govorite, ali jednako tako je bitno ono i kako govorite, boja glasa, geste, brzina, razgovjetnost, samuvjerenost koja iz toga zrači.  Razgovarajte s povjerenjem, ali i poštovanjem prema sugovorniku. Uvijek budite svjesni svoga glasa, tona kojeg koristite. Vikanje, vrištanje i bilo kakvi povišeni tonovi neće vam koristiti. To će samo govoriti o vašim frustracijama, a isfrustrirana osoba nema moć. Pričajte mirno ali snažno, uz to uvijek morate znati i slušati druge.

Uvijek dođite na vrijeme

Kašnjenje u poslovnom svijetu znak je nepoštovanja i neorganiziranosti, dvije osobine za koje nema mjesta u nijednom uredu. Prakticiranje točnost, s tim komunicirate da ste profesionalni i odgovorni.

Ako slijedite ovih pet malih savjeta osigurat ćete da vas drugi poštuju i shvaćaju ozbiljno, a to je jedan od velikih koraka kojim gradite svoju karijeru i profesionalizam u poslu.

Facebook komentari

Odgovori