Trend

Stvari koje ubrzavaju starenje, možda se iznenadite

starenje

Prerano starenje je tema koja se odnosi na većinu nas jer ne samo da utječe na naš fizički izgled, nego i na naše cjelokupno zdravlje. Medicina je znatno napredovala tijekom posljednjih desetljeća i može puno toga napraviti kako bi usporila sve te degenerativne promjene. No, i mi samo mnogo toga možemo napraviti. Ovdje će te naći 8 nezdravih navika koje ubrzavaju proces starenja, a da čak mnogi i ne znaju za to.

Previše brige

Stres doista može napraviti pustoš u našem mentalnom, emocionalnom i fizičkom zdravlju, tako da ćemo se svi malo više morati potruditi oko ovoga. Jeste li tip osobe koja previše brine? Da li se u stresu čak i kada su u pitanju ne tako važne stvari? Ako je tako, onda zasigurno takav život ubrzava proces starenja. Razlog zašto stres ubrzava starenje je vrlo jednostavan,  u stresu se povećano luče  noradrenalin i kortizol , dva ‘negativna’ hormona koji utječu na imunološki sustav i povećavaju krvni tlak. To može dovesti do smanjenja kognitivnih sposobnosti, a također povećava rizik od kardiovaskularnih bolesti. Zbog toga je bitno obratiti pažnju na naše misli koje nam vrve u glavi. Pokušajte neke tehnike opuštanja barem dva puta tjedno, od aromaterapije do joge, imate toliko različiti stvari gdje će te se opustiti i ispuhati.

Svakodnevna njega kože

Još jedna loša navika koja ubrzava proces starenja je nedostatak konzistentne, redovite rutinske njege kože. Pojam njega kože ne znači da samo pazite na kožu na licu ili oko očiju. Ona također uključuje hidratiziranje kože i konzumiranje puno vode na dan. Ne treba zaboraviti ni na prirodne maske, piling i prirodna biljna ulja.

Loše prehrambene navike

Postoji razlog zašto su naši roditelji inzistirali da jedemo više povrća i voća kao djeca. Ako znate da imate loše prehrambene navike ( i ne jedu dovoljno voća i povrća koji su bogati antioksidanasima), onda je vrlo preporučljivo učiniti nešto dok još možete. Antioksidansi su od vitalnog značaja za sprječavanje oksidativnog stresa uzrokovanog slobodnim radikalima. Jednostavno rečeno, slobodni radikali oštećuju stanice tijela i osim bora mogu dovesti i do ozbiljnijih bolesti. Osim toga balansiranom prehranom unosimo dovoljno vitamina, minerala, omega 3 i svih ostali nutrienata bez kojih naše tijelo ne funkcionira dobro.

 Nedostatak vježbanja

Svi znamo kako živimo i koliko sjedimo. Provodimo život u autu, pred televizijom, pred kompjutorom. Gotovo da se više uopće i ne gibamo. Stoga su redovite vježbe neophodne za zdravlje. Još ako možete više vježbati u prirodi na svježem zraku bilo bi idealno. Neka istraživanja su pokazala da redovito vježbanje može produžiti život i do 10 godina.

Nedostatak sna

Zbog današnjeg tempa života i načina kako živimo istina je da sve lošije i spavamo. I kada legnemo u krevet ne možemo zaspati jer nam se u glavi vrte brige,  naravno kada legnete i kada se sve smiri onda vam se čini kakao su te brige još veće nego što zaista jesu i sve vam je gore. Isprazniti glavu prije spavanje nije lak proces, ali se treba potruditi. Izbacite televizor iz spavaće sobe, a pogotovo je pogubno zaspati dok televizor radi. Ne gledajte uznemirujuće emisije ili vijesti. Prije spavanja popite čaja od lavande ili šalicu toplog mlijeka, pročitajte knjigu i polako pripremite vaše tijelo za odmor. Ako ne spavate 7-8 sati vaše tijelo neće imati vremena za odmor i regeneraciju. A onda takav način života s vremenom vodi u bolest.

Ne korištenje krema za sunčanje

Još jedna česta pogreška. Mnogi od nas ne mare za štetnost sunca, pa uopće ne koriste kreme sa UV faktorima. Iako se mnoge žene pouzdaju UV filtre iz kreme, najčešće to nije dovoljno. UVB zrake su pogubne za kožu. Stoga probajte uvesti korištenje kreme s visokim UV filterima u svakodnevnu uporabu, bez obzira da li se radi o zimskom ili ljetnom periodu.

Pušenje

Što reći o pušenju što još ne znate. Pušenje je vrlo nezdrava navika koje će zasigurno ubrzati proces starenja. Dugotrajno pušenje može uzrokovati da vam zubi postanu žuti, izazvati će kaos u koži i uzrokovati mnoge bore , sivi ten i mrlje, te, naravno povećava rizik za rak ( posebice usta i raka pluća ). Osim toga, također je dobro poznato da pušenje povećava i rizik za bolesti srca. Pušenje više uopće nije IN, stoga je pravo vrijeme da prestanete s tom navikom.

Nedostatak redovitog seksa

Uživanje u seksu sa svojim partnerom  više je nego tek fizičko zadovoljstvo za kojim svi žude. Zapravo, seks je nevjerojatan prirodan antidepresiv koji može podići vaše raspoloženje odmah , da ne spominjemo da su brojna istraživanja također pokazala da su oni koji imaju normalan i uravnotežen seksualni život manje skloni bolestima. Jednostavno rečeno, seks aktivira oslobađanje endorfina i drugih esencijalnih kemikalija u tijelu koje će poboljšati funkciju imunološkog sustava , smanjiti stres i rizik za određene vrste raka.

No, uz sve ovo možete si pomoći i prirodnom metodom vježbanja mišića TEENLIFTING

Facebook komentari

Odgovori