Zdravlje

Što kažete na ideju hodajućih sastanaka?

sastanak1

Jedna od poraznih činjenica današnjeg načina života je ta što se sve manje i manje krećemo. Ako je još vaš posao vezan za kancelariju i sjedenje, a izvan toga se ne bavite nikakvim aktivnostima onda bi vaše zdravlje moglo biti u velikim problemima.

Na sreću znanstvenici pronalaze način kako doskočiti ovom opće-sjedećem sindromu. Naime, istraživači s Miami Miller School of Medicine predložili su da se u firme uvede barem jednom tjedno tzv. “hodajući sastanak” gdje bi sudionici umjesto dosadašnjeg načina održavanja sastanaka za stolom, sastanak održavali hodajući.

“Mogućnosti povećanja tjelesne aktivnost na radnom mjestu: The Walking sastanku” studija također podržava preporuke American Heart Association koji preporučuju 150 minuta tjelesnih aktivnosti umjerenog intenziteta tjedno, odnosno oko 30 minuta svaki dan u tjednu.

“Postoje ograničene mogućnosti za fizičke aktivnosti na poslu, a svi znamo da hodanje ima ogromne zdravstvene benefite. Hodajući sastanci su pilot studija koja je pokazala da ih zaposlenici smatraju izvedivm i prihvatljivim, te da bi mogli tradicionalne sastanke na kojima se sjedi zamijeniti skupnom šetnjom,”rekao je glavni istraživač studije, Alberto J. Caban-Martinez.

Sudionici u istraživanju bili su zaposlenici u kancelarijama regrutirani iz University of Miami. Oni su nosili akcelerometra za mjerenje razine fizičke aktivnosti tijekom radnog dana u razdoblju od tri tjedna. Oni su također bili upućeni na protokol šetajućih sastanaka koji je uključivao smjernice za vođenje sastanaka i bilješki dok hodaju. Kvaliteta ovih sastanaka ničim nije bila lošija od onih tradicionalnih.

Prosječna izmjerena kombinaciji umjereno / jače fizičke aktivnosti sudionika u tom periodu bila je 107 minuta u prvom tjednu, 114 minuta u drugom tjednu i 117 minuta u trećem tjedna studije.

Nakon ovog eksperimenta istraživači su dokazali izvedivost ovih sastanaka kao i potencijal da pozitivno utječe na zdravlje mnogih pojedinaca. U današnje doba kada je i vrijem vrlo dragocjen resurs ovakvi sastanci bi bili odlični jer bi u istom vremenu mogli odraditi dvije vrlo važne aktivnosti. Osim toga kada bi se s mogli sastanci održati u prirodi, vjerojatno bi blagodati bile još i veće, pa čak bi mogli dobiti i bolje mentaln performanse sudionika.

Prethodne studije su pokazale da je umjereno vježbanje, koje uključuje brzo hodanje samo 15 minuta dnevno može nam produžiti život za 3 godine.

Kod nas je vjerojatno još uvijek nezamislivi ovaj scenarij hodanja na sastancima, ali nikada se ne zna, svijest se brzo mijenja pa možda ubrzo dobijemo nekog predsjednika uprave koji će baš ovo predložiti svojim zaposlenicima.

Dok se to ne dogodi šetajte gdje god možete i koliko god možete i čuvajte svoje tijelo, a ako vas ponekad malo zaboli tu je RAPIDOL S i zato ga uvijek imajte pri ruci.

Facebook komentari

Komentari dozvoljeni

— obavezno *

— obavezno *