Zdravlje

Pobjedite depresiju prirodom

lifeX.hr

depresija

Jesen je i mnogi ljudi zapadnu u depresiju. Na sreću dani još nisu tmurni i sivi, imamo pravo bablje ljeto puno sunca i jesenskih čarolija boja. No, dolazi nam studeni, a on je uvijek taj koji donosi olovne oblake, sivilo i kišu. Sve to uz opću pošast nezadovoljstva, velikih životnih izazova i mnogih problema doveli su do toga da je depresija postala prava pošast modernog života.

Farmceutska industrija zadovoljno trlja ruke jer potrošnja antidepresiva stalno raste, mi postajemo sve veće žrtve vlastite slabosti.

Kao i sa svim stvarima u životu tako i sa depresijom moramo se sami uhvatiti u koštac. Toliko toga ovisi o nama i načinu na koji gledamo na život. Depresija nam je zapravo pravi pokazatelj da nešto moramo mijenjati u svom načinu življenja. Mnoge studije pokazuju da je povećana tjelesna aktivnost, više sunca i promjene u prehrani, naravno uz više vjerovanje u samog sebe i životne okolnosti, mogu promijeniti stanje uma i pobijediti depresiju bez lijekova.

Iz svoje prehrane treba izbaciti obrađene namirnice koje imaju puno aditiva, te zaslađenih i dijetetska pića. O tome više pročitajte ovdje. Sve te umjetne tvari mijenjaju kemiju u tijelu i tako utječu na raspoloženje. Redovita vježba povećava endorfine i protok krvi u mozak što su odlični prirodni antidepresivi.

Što se tiče prehrane, trebali bi u svoj svakodnevni meni  unijeti nešto od ovoga.

Kurkuma
Mnoge studije potvrđuju kako je ovaj svijetložuti začin  iz porodice đumbira,odličan u liječenju depresije. Po nutritivnim vrijednostima, kurkuma je bogat izvor željeza, mangana, vitamina B6, dijetalnih vlakana i kalija. Dnevno svaki Indijac konzumira 2 grama kurkume. U posljednje vrijeme zabilježen je znatan porast potrošnje kurkume u Japanu kao i na zapadu. Ne samo da se spominje kako ima  protuupalna i antikancerogena svojstva, sve je više koriste i kao pomoć kod depresije.

Zeleni čaj
zdravstvene prednosti zelenog čaja su naizgled beskrajne , od boljeg zdravlja srca do poboljšanje funkcije mozga pa tako i nije čudno da može utjecati i na raspoloženje. Otkriveno je da zeleni čaj pomaže pri stvaranju alfa moždanih valova koji imaju umirujući učinak na tijelo.

 Riba
nedostatak omega – 3 masnih kiselina u prehrani može dovesti do neravnoteže raspoloženja , te pojavu depresije. Dodavanjem masne ribe u prehrani , možete ispraviti eventualne neravnoteže i osigurati si mnoge zdravstvene blagodati.

Orašasti plodovi i sjemenke
magnezij je mineral koji se može naći u izobilju u određenim orašastim plodovima. To može potaknuti vaše raspoloženje povećanjem proizvodnje energije i poticanje proizvodnje serotonina. Zdrave masti potaknuti će cijelo tijelo i stabilizirati šećer u krvi . Sjemenke bundeve i brazilski oraščići su posebno dobar izbor

Čokolada
o njoj vjerojatno već znate sve, a ako želite ponoviti gradivo o čokoladi kliknite ovdje

Sljedeća priča o depresiji biti će povezana s našim mislima! Što nam rade i zašto ih slušamo!

Ostanite veseli!!

Facebook komentari

lifeX.hr

Odgovori