Ljepota

Olival prirodna kozmetika i na tržištu Njemačke

Olival interijer 3Jedna od takvih dobrih i uspješnih tvrtki bazirana na znanju i inovativnosti je i OLIVAL koja je svojih 23 godine rada proslavila otvaranjem nove proizvodno-poslovne zgrade i novog proizvodnog pogana na  ukupno 1200 m2.

Vrijednost    ulaganja  je  9  milijuna  kuna.  Ova  perspektivna  tvrtka  očekuje  povrat  investiranih sredstava (ROI) u razdoblju od 5 do 6 godina. Iznos subvencije je 2 milijuna kuna, neto dobit je također  2  milijuna  kuna,  dok  je  njihov  promet  u  2016.  iznosio  16  milijuna  kuna.  Bilježe  konstantan  rast prihoda  od  35%  u  posljednje  tri  godine.

Premisa  kojom  se  vode  svih  ovih  godina  prije  svega je kvaliteta  proizvoda,  stabilnost  u  poslovanju,  cijene  prilagođene  tržištu  i  kontinuirano  reinvestiranje.  Jedna od vrlo važnih karika u poslovanju Olivala je izvoz koji je u stalnom porastu,  počevši od 2010. godine.  Osim  u  zemlje  regije  uskoro  započinju  s  izvozom  u    Njemačku,  u  tijeku  je  finalna  faza pregovora s partnerima s Bliskog istoka i Finske, a u planu je i izvoz u Poljsku i Tursku.

Događanju su nazočili mnogi ugledni gospodarstvenici te predstavnici Ministarstva gospodarstva, obrta i poduzetništva,  Ministarstva  zdravstva,  HZJZ-a,  Hamag-a,  EBRD-a,  HGK-Komore  Zagreb,  DM-a,  Muellera,  BIPE  i mnogi drugi.

Novi poslovno – proizvodni prostor prostire se na tri kata. Na prva dva kata nalazi se proizvodni pogon i moderan skladišni prostor, dok je na zadnjem katu smješten „open space“ uredski prostor s laboratorijem. Ovo je energetski učinkovita zgrada s minimalnim utjecajem na zagađenje okoliša, sva ambalaža se reciklira, a posjeduju i  heat recovery sustav.  Kapacitet proizvodnje u novom prostoru uvođenjem dvaju proizvodnih linija povećan je za  4 do 5 puta. Arhitektonsko rješenje potpisuje  gđa. Branka Petković (autorica Laube).

Olival uspješno surađuje s najvećim  drogerijskim lancima kao što su DM, Muller, Bipa i drugi, a jedini su hrvatski brand certificirane kozmetike koji  je svoje mjesto pronašao na njihovim policama. Posjeduju ISO 22716 i Natrue certifikate kao jamstvo kvalitete,a ponose se asortimanom od 103 proizvoda.


Na događanju su predstavili i novu liniju Prirodnih deo krema od čak pet proizvoda, koji zbog svojih posebnosti  izazivaju veliki interes kupaca. „Iznimno nam je drago da su i strani trgovački lanci prepoznali hrvatske proizvode i njihovu kvalitetu. Jako nam je važno da naši proizvodi budu dostupni što širem krugu potrošača i zato uvijek prilagođavamo njihovu cijenu standardu naših kupaca.“, naglasio je direktor Olivala, g. Marijan Pojatina te izrazio zadovoljstvo konstantnim stabilnim rastom i poslovanjem tvrtke.

Do konca 2017. godine Olival planira plasirati novih 20 proizvoda na hrvatsko i strana tržišta, a trenutno osmišljavaju nove formulacije preparata za sunčanje.

Bravo Oliva i velike čestitke!

Olival novi poslovno proizvodni

Facebook komentari

  • Podijeli ovaj post:
  • Facebook
  • Twitter
  • Delicious
  • Digg

Komentari dozvoljeni

— obavezno *

— obavezno *