Trend

Kako mršaviti-savjeti dr. Oz-a

 

Kako to uvijek biva pred ljeto svi bi skinuli koju kilu pa sanjarimo o nekoj čudotvornoj dijeti koja će nas odriješiti svih tih neželjenih naslaga. Vjerojatno će te i vi krenuti na dijetu već sutra ili ste se već odlučili krenuti smanjiti unos kalorija u svoje tijelo.

 Donijeti odluku je vrlo lak dio procesa, ono što je teško i ponekada neizdrživo je odluku pretvoriti u akciju i izdržati. Da bi ostali motivirani u svojem nastojanju da smanjite unos kalorija pronašli smo savjete dr Oz-a koji će vam možda pomoći u krizama.

1.Kao prvo, dr Oz upozorava da morate biti svjesni da će te na tom vašem puti dijete „pasti“. Prije ili poslije zeznuti će te stvar, neće te odoljeti i pojesti će te više nego što ste trebali. I to nije ništa problematično, problem nastaje u tome, kak će te se nositi s tom „greškom“. Ako se budete ubijali zato što ste pojeli krišku kolača, neće te si baš pomoći. Dakle treba prihvatiti grešku, reći sebi da to nije kraj svijeta i da krećete dalje, nastavite proces bez grižnje savjesti koja će vas izjedati i samo natjerati da zbog toga još više osjećate glad i potrebu za slatkim.

2. Treba se fokusirati na male promjene. Samo 100  kalorija manje  na dnevnoj bazi  može napraviti razliku, kaže dr. Oz. Ne smijete „ubiti“ tijelo izgladnjivanjem jer će vam on zapravo tada slati signale da jedete više jer želi pohraniti više masti. Naše tijelo je savršen mehanizam kojem vladaju određeni zakoni. Zato krenite s malim koracima, jedna krafna manje dnevno, ili pola sata više šetnje dnevno ili jedna žličica manje šećera u kavu, ili večera gdje će te popiti samo jogurt i malo voća. Jedino tako će te moći mijenjati navike i dobiti rezultate koje je moguće održavati.

 3. Treba pronaći nešto što će vas motivirati da se držite plana. Nešto što želite više nego što želite komad sira ili krišku kolača, možda je to slika vlastite  djece zbog kojih želite ostati fit i zdravi, možda je to slika vas u bikiniju iz svojih “mršavih dana.” Neka ta slika visi na hladnjaku  ili u ladici koju stalno otvarate, izvucite svije stare traperice u koje ste nekada stali, pronađite bilo što što će vas dovoljno motivirati da ustrajete.

 4. Nađi zamjensku”štaku”.  Što to znači? Ljudi jedu zbog puno razloga, osim same gladi. Ono što vas tjera na jelo je tuga, dosada, ljutnja, depresija i mnoge druge emocije koje skrivamo u sebi. Ono što trebate pronaći je kako kanalizirati te emocije kroz neke druge aktivnosti. Vježbanje daje dvostruku blagodat, odvodi vas od najedavanja, a istodobno izgarate višak kalorija. Osim vježbanjem možete se zabaviti pletenjem, nekim hobijem, igricama, kartanjem. Pronađite ono što vas zanima i tu usmejrite energiju.

 5. Pronađite prijatelja koji će vam pomoći prebroditi krize i bodriti vas. Dovoljno je da vas netko tko vam je drag, kada vam dođe žuta minuta, zagrli i kaže kako se sve ovo isplati i kako imate snage za dalje. Taj netko će vam dati snage kada je vi ne budete imali i pomoći vas vratiti na zacrtani put. Jednako tako izbjegavajte ljude koji će vas dovoditi u iskušenje i koji će vas čak nagovoriti da odustanete od „takvih gluposti“ kao što je paziti što jesti jer ionako samo se jednom živi.  A takvih uvijek ima oko nas.

 Svrha dijeta nije izgladnjivanje, nego korak po korak mijenjanje svojih prehrambenih navika, to je proces u kojeg trebate zaroniti svim svojim bićem i za cilj treba biti kvalitetniji, bolji i ljepši život, a ne skinuti 5 ili 10 kilograma. Ako razmišljate tako uskogrudno, čak i kada uspijete skinuti tih 10 kg, vratiti će vam se brzinom munje jer će te iz te „dijetne patnje“ sada slobodni, natući i više kila i jesti i više nego prije, jer ništa niste promijenili u svojoj glavi. Bez promijene svijesti nikada nećete uspjeti zadržati željenu kilažu!

via: thatsfit.com

Facebook komentari

Odgovori