ProduktŽenski piknik

Kad žene stvaraju za žene

Dvije žene i odlična priča

lifeX.hr

Izgradnja tvornice bilo gdje danas u Hrvatskoj, te pokretanje domaće proizvodnje, nosi gotovo utopijski prizvuk, posebice u hrvatskom gospodarskom krajobrazu koji je zaboravio kako izgleda ta vrsta investicije. No, upravo na nju se odlučila   članica Ženskog virtualnog centra Dina Vukičević  iz Vukovara.  Zahvaljujući prijateljstvu s  Litvankom Vilmante Markeviciene, poduzetnicom i inovatoricom koja je osmislila i kreirala ekološke, antialergijske i biorazgradive Gentle Day menstrualne uloške, krenula je međunarodna poslovna suradnja, a zatim i cijela “oluja poslovnih planova” kako za hrvatsko, tako i međunarodno tržište. A sve na temelju proizvoda, kojeg je kao rijetko do sada – inovativno unaprijedila i kreirala žena, za razliku od većine slučajeva kada su to činili muškarci.

Vilmante Markeviciene, moja poslovna partnerica i vlasnica brenda te istoimene međunarodne tvrtke Gentle Day čije je sjedište u Chicagu, zahvaljujući praćenju inovacija na svjetskom tržištu, te primjenom istih u svom proizvodu – Gentle Day menstrualnim ulošcima, doživjela je veliki uspjeh na američkom tržištu zbog brojnih iznimnih karakteristika koje je implementirala u svoj proizvod i koje su žene s radošću dočekale. Povezala nas je želja da njezin izum, te moju prodavačko – poduzetničku aktivnost povežemo kako bi i u Europu donijeli ekološke, antialergijske i biorazgradive Gentle Day menstrualne uloške, s ciljem da ga i žene na ovom kontinentu upoznaju, posebice jer je iznimno tražen i rado korišten u SAD-u. S ideje krenula sam u realizaciju, za početak kroz prodaju i plasman Gentle day menstrualnih uložaka za Hrvatsku, te države regije, no planova je puno, uz ostalo i da ih sama proizvodim – opisuje Dina Vukičević, vlasnica tvrtke Gentle day Hrvatska.

– Od prvih industrijskih higijenskih uložaka, proizvedenih u SAD-u prije 122 godine, koje su većinom kreirali muškarci, napokon je došlo vrijeme da taj posao preuzmu žene. I to mi je bila prva misao kada sam promišljala što i kako napraviti za početak s Gentle day ulošcima za hrvatsko tržište. Kad smo ih predstavili prvi puta ove godine 08. 03. na  Kongresu poduzetnica u Zagrebu, baš simbolički na Dan žena, kad sam vidjela sve te pozitivne dojmove i impresije žena na naš proizvod znala sam da tu ne smijem stati, nego da trebamo krenuti dalje. Iz prodaje u proizvodnu, što više od hrvatskih sirovina te što više uz pomoć hrvatske pameti i znanja – jasna je o svojim poduzetničkim planovima Dina Vukičević.

To u prvom redu za ovu poduzetnicu znači samo jedno – gradnju i otvaranje tvornice u Vukovaru gdje živi s 21-godišnjom kćerkom Miriam, studenticom trgovine na vukovarskom Veleučilištu Lavoslav Ružička, uz supruga Aleksandara Vukičevića (48), koji je u Gentle day timu zadužen za logistiku. Dio Gentle day tima je i brand menadžerica, Vukovarka Jelena Fabijanac (31), a pravu ekipu tek s početkom gradnje tvornice planiraju “oformiti” za velike planove i njihovu realizaciju.

– Očekuje nas puno posla jer pred nama je velika inovacija koju za ovo tržište tek treba predstaviti i kupce upoznati, u prvom redu žene, jer Gentle day čini veliki napredak u higijeni za vrijeme mjesečnog ciklusa, zdravstveno su iznimno prihvatljivi, imaju veliku moć upijanja, u potpunosti su napravljeni od prirodnih materijala, pa nema alergija niti neželjenih posljedica. Kako sam građevinska tehničarka po struci, s dva desetljeća poduzetničkog staža, smatram da je sasvim logičan izbor aktivnosti bio da osim prodaje idemo i na proizvodnju u vlastitoj tvornici. U njoj ćemo prioritet prilikom zapošljavanja dati ženama koje su dugo godina nezaposlene, te ukoliko su bez posla i ujedno starije od 40 godina jer će im to biti prilika da da odu s burze rada – najavljuje direktorica tvrtke Gentle Day.

Zanimljivo kako je ideju o otvaranju tvornice u Vukovaru imala prije par godina, no ističe, da tržište tada nije bilo spremno za ovaj revolucionarni proizvod kojega je osmislila žena. 

– Zapravo smo ispitivali tržište koje, čini se, prije nekoliko godina kada smo prvi puta krenuli u “Gentle day” akciju, nije bilo spremno prihvatiti proizvod. No ipak, s godinama smo svi postali ekološki osvješteniji, pa smo se 2016. opet vratili ekološkim ulošcima jer su u svom sastavu od osam slojeva – svi su biorazgradivi. Osnovni materijal je stopostotni pamuk u koji je utkan mineral turmalin. On u dodiru s kožom i toplinom stvara negativne ione – a oni pak sprečavaju razmnožavanje bakterija i neugodan miris, ublažavaju bolove i stvaraju osjećaj ugode. Bioželatina ima veliku moć upijanja i uložak se može koristiti čak osam sati prije negoli ga je potrebno promijeniti. Jedan uložak, zapravo zamjenjuje tri do četiri uobičajena uloška. Gornji sloj je mekan i uvijek suh, a donji sloj je izrađen od prozračnog gorteksa koji koži dopušta da diše. Posebnost je ovih uložaka u odnosu na klasične napravljene od umjetnih materijala (kojima za razgradnju treba i stotinjak godina), da se u prirodi razgrađuju već za desetak sati, a kako želatina nije životinjskog nego biljnog podrijetla, Gentle Day ulošci su i potpuno veganski proizvod. I vjerujemo uskoro s naznakom Made in Croatia – naglašava Dina Vukičević.

Gentle day ulošci u Hrvatskoj se zasad mogu kupiti putem web shopa www.gentleday.hr i to kroz tri vrste proizvoda: svakodnevni (u pakiranju je 30 komada), dnevni (s 10 komada) i noćni (osam komada) za mjesečnicu. Cijena jednog pakiranja iznosi 37,50 kuna, te se najčešće naručuje komplet od sve tri vrste, što je dovoljno za jedan mjesec.

Facebook komentari

lifeX.hr

Odgovori