Zdravlje

Hrana koju preko ljeta trebate jesti što više

sat1

U ljetne i vruće dane jako je bitno da  tijelo bude hidratizirano. Brojanje čaša vode je važno, ali u tome vam može pomoći i dobar izbor hrana tako da su hrane. Da bi znali jeste li dovoljno hidratizirali tijelo trebate samo pogledati u boju svoje mokraće.  Ona treba biti svjetlo žute boje, ako je boja jača to je znak da tijelu fali vode.

Ako se više znojite svakako trebate količinu vode pojačati.

Pogledajte koja hrana vam u tome može pomoći.

Zelena salata
Salata ima malo kalorija ali zato ima veliku količinu vode.ajviših sadržaja vode bilo koje hrane, pogotovo Iceberg.

Rotkvica
Dobar je izvor bakra, mangana, kalija, vitamina C, K i B6. U manjim količinama posjeduje kalcij, željezo, fosfor, cink i natrij. Ima detoksikacijska svojstva, obilje vitamina C, folna kiselina te antocijanini potpomažu u liječenju nekolikih vrsta raka, posebice debelog crijeva, bubrega, želuca i grla.

Aronija
Ova je bogata antioksidansima, flavonoidima, mineralima u tragovima, folnom kiselinom i vitaminima  B, C i E. Prema ORAC i TEAC standardima, aronija ima najveće antioksidativno djelovanje među svim bobičastim i orašastim voćem, a uz sve to sadrži i puno vode.

Lubenica
Savršeno voće za ove dane, ne samo da ćete biti hidratizirani već lubenica sadrži i puno antioksidansa likopena.

Krastavci
Ništa nije tako ukusno usred ljeta od hladnih i osvježavajućih krastavaca, a ako imate svoje domaće i organske nikako ne skidajte koru.

Rajčice
To je najbolje doba godine za sočne rajčice bogate vitaminima A i C, vlakanima i kalijem.

Brokula
moždsa se čini čudno ali brokula ima dosta vode ali i odličan je u
borbi protiv raka.

Svježe bilje
Lisnato svježe bilje poput bosiljka, peršina, celera i mente imaju izuzetno visok sadržaj vlage – koristite ih često u raznim receptima i uživajte u divnim okusima.

Tu su još i jagode, naranče i kruške.

Uživajte u ljetu!

Facebook komentari

Komentari dozvoljeni

— obavezno *

— obavezno *