Ljepota — 8. lipnja 2016. 14:06

Hrana koja pomaže sagorjeti kalorije

9a

Želite li smršaviti birajte hranu koja poboljšava metabolizam. Uz takve zalogaje ili gutljaje brže ćete sagorijevati kalorije i duže osjećati sitost.

Ako ste svjesni svih pozitivnih karakteristika hrane koju jedete može postati moćno sredstvo u borbi protiv prekomjerne težine. Ove namirnice  mogu potaknuti metabolizam, tako da se kalorije brže istroše. U kombinaciji s tjelesnim vježbama učinak će biti još bolji.

1. Zeleni čaj

Zeleni čaj prirodan je antioksidans koji regulira probavu i razbuđuje organizam. On i topi masne naslage za što je zaslužan katehin koji potiče razgradnju neželjenih naslaga. Kalorije se brže troše uz zeleni čaj. Istraživanja su pokazala da osobe koje redovito piju zeleni čaj dnevno potroše 6% više kalorija od osoba koje ga ne konzumiraju. Drugim riječima, ako dnevno unosimo oko 2300 kalorija, 138 možemo anulirati uz zeleni čaj. Zeleni čaj razinu inzulina drži pod kontrolom, što znači da je i razina šećera u krvi stabilna pa tijelo traži manje slatkiša. Glad smanjuje i ugodna toplina čaja.

2. Cjelovite žitarice

Istraživanja pokazuju da su cjelovite žitarice zdravije od rafiniranih žitarica, smanjuje rizik od raznih kroničnih bolesti. Ova vrsta žitarica je također dobra zbog toga što treba dosta vremena za probavu pa vas čine sitim na duže vrijeme. Bogate su mineralima i ugljikohidratima, a imaju nisku razinu masti.

3. Celer

Posebne hranjive tvari iz vlakana celera pomažu pokretljivosti crijeva. To celer čini prirodnim laksativom koji pomaže da se oslobodite zatvora. Kalij i natrij u celerovom soku su snažni regulatori koji stimuliraju proizvodnju urina i tako pomažu osloboditi tijelo od viška tekućine Osim toga ispijanje celerovog soka tijekom dana pomaže obuzdati želju za slatkim.

4. Kava

Teško da itko može zamisliti svoj život bez kave, pogotovo se lijepo buditi uz tu ukusnu i mirisnu tekućinu. Svi znamo da je to zato što kofein pomaže da se osjećamo živo i budno. Stimulira i ubrzava metabolizam masti i pomaže da se zadrže zalihe glikogena. No puno šećera u kavi će nadomjestiti izgubljene kalorije, stoga šećer probajte zamijeniti s nečim drugim (agavom, medom.. cimetom..)

5. Leća

Jedna šalica leće sadrži 35%  dnevnih potreba željeza što je dobra vijest, jer čak do 20% nas imaju deficit željeza. Kada nam nedostaje hranjivih tvari naš metabolizam usporava, jer tijelo ne dobiva ono što treba da bi radilo učinkovito.

6. Grejip

Sadrži vitamine A i C, te minerale kalcij, fosfor i kalij.  Sprječava infekcije i prehlade, pročišćava crijeva i ubrzava metabolizam. Osim toga, grejp je bogata vlaknima koja mogu pomoći stabilizirati razinu glukoze u krvi, a osim toga može vas duže drži sitima. Pojedete li jednom dnevno čak i polovicu grejpa, dokazano je da ćete brže gubiti kilograme, naročito ako ga konzumirate za doručak. Želite li da vam grejp još više pomogne u mršavljenju, prije nego ga pojedete, mirišite ga! Naime, njegov miris smanjuje apetit, a vjeruje se da je za to zaslužno ulje grejpa čiji miris djeluje na enzime jetre smanjujući tako želju za hranom.

7. Avokado

Avokado sadrži mononezasićene masnoće koje ubrzavaju metabolizam. Štoviše, avokado ima puno prekrasnih zdravstvenih beneficija kao što su smanjenje razine kolesterola i rizika od bolesti srca i moždanog udara, a odličan je i za oči i kosu. Avokada je odličan dodatak mnogim salatama, dodajte ga i u smoothie s cimetom i kokosovim mlijekom.

8. Ljute papričice

Oni koji vole ljuto biti će oduševljeni saznanjem da čili pomaže brže sagorjeti kalorije. Mnoga jela, ukoliko volite, se mogu začiniti čilijem i tako učiniti da kalorije brže izgore. Studija objavljena 2006. godine u American Journal of Clinical Nutritionu pokazala je da konzumacija feferona poboljšava razinu šećera u krvi i inzulina nakon obroka.Pa ukoliko nemate problema s želucem slobodno navalite na feferone.

9. Chia sjemenke

Chia sjemenke su bogate proteinima, vlaknima, te omega-3 mastima, te pomažu potaknuti metabolizam, potiskuju apetit i budi glukagon koji sudjeluje u metabolizmz ugljikohidrata. Samo ih natopite 15 minuta u vodi kako bi nabubrile. Možete ih dodati u smoothie, salate, jogurt. Chia sjemenke će vas duže držati sitima, a ako ih malo uzmete prije jela spriječiti će prejedanje.

10. Brazilski oraščići

Jedna od najukusnijih namirnica koja pomaže u sagorijevanju kalorija. Oni pomažu pretvaranje  hormona štitnjače u T3, aktivni oblik. Ovi oraščići također mogu pomoći u borbi protiv celulita i jačanju imunološkog sustava. Pijte mlijeko od brazilski oraščića s kardamom i vanilijom ili pospite oraščiće po voću ili salat.

Ako ste svjesni svih pozitivnih karakteristika hrane koju jedete može postati moćno sredstvo u borbi protiv prekomjerne težine. Ove namirnice potaknuti metabolizam, tako da se spali kalorija brže. U kombinaciji s tjelesnim vježbama učinak neće vas čekati dugo vremena.

Facebook komentari

Komentari dozvoljeni

— obavezno *

— obavezno *