Zdravlje

Bolja koncentracija uz čajeve

focus-and-concentrationImate li problema s koncentracijom ili ju jednostavno želite još malo poboljšati kako biste bili produktivniji u radu, korisno je znati koji čaj vam može pomoći. Mi ćemo ih izdvojiti nekoliko i dati im atribut ‘čajeva za koncentraciju’.

  1. umjerena količina kofeina stimulira moždanu aktivnost
  2. hidracija omogućava dobru prokrvljenost mozga
  3. neke biljne namirnice pojačavaju cirkulaciju što pozitivno djeluje na koncentraciju i raspoloženje

Imate li problema s koncentracijom ili ju jednostavno želite još malo poboljšati kako biste bili produktivniji u radu, korisno je znati koji čaj vam može pomoći. Mi ćemo ih izdvojiti nekoliko i dati im atribut ‘čajeva za koncentraciju’.

1. crni čaj

Ovaj čaj ima visoku dozu kofeina, ali za razliku od kave, kofein se u crnom čaju oslobađa postupno i sporije. Time se aktivira moždana aktivnost, ali se sprječavaju nagli skokovi i padovi. U crni čaj dodajte malo šećera. Nemojte dodavati mlijeko u crni čaj jer ono usporava metabolizam što vam u situaciji kada želite biti brzih reakcija i koncentrirani nije dobrodošlo.

2. čaj od đumbira, ginsenga i ginko bilobe

Ovi čajevi imaju svojstvo pobuđivanja energije, a ginseng i ginko dobro djeluju na cirkulaciju. U većim količinama ovi sastojci mogu znatno ojačati koncentraciju. Djelovanje je, naravno, samo privremeno. Čaj od đumbira možete jednostavno napraviti. Čaj od ginsenga kupuje se u čajnim mješavinama (raspitajte se u biljnim ljekarnama). Za Ginko čaj nismo sigurni gdje ga možete nabaviti pa ako znate, javite nam u komentarima.

Dobro je znati da hidratacija pozitivno djeluje na moždanu aktivnost. Ako ne pijete dovoljno tekućine teže čete se koncentrirati, a ako ste dehidrirani biti ćete prilično mrzovoljni. Zato, bez obzira preferirate li čaj ili običnu vodu, pijte puno tekučine.

via: krenizdravo.com

Facebook komentari

Komentari dozvoljeni

— obavezno *

— obavezno *