Šareno

90 tona voća za škole osigurava Kaufland

Djela, a ne riječi tako kažu u Kauflandu

lifeX.hr

Zasigurno ste već zamijetili novu marketinšku kampanju lanca trgovina Kaufland.  U spotova koriste GIFove, tako poznate i omiljene u digitalnom svijetu. Tako su dobili vesele, svježe i šarene spotove, baš poput probuđenog proljeća. 

Lijepi je to pomak u komunikaciji, pogotovo ako još ovoj priči dodamo i prvu konferenciju za medije koja se dogodila u ovih 17 godina koliko je Kaufland prisutan u Hrvatskoj. I to je odličan pomak i novo lice Kauflanda koji nam se jako sviđa. 

Na prvoj konferenciji za medije predstavnici kompanije predstavili su dvije važne teme – jedna je već spomenuta marketinšku kampanju na temu svježine, a druga je hvale vrijedan društveno odgovoran projekt „Kaufland škola voća i povrća“ koji je prvi put pokrenut prošle godine, a za cilj ima osigurati školama svježe voće i povrće.

“Projektom „Kaufland škola voća i povrća“ želimo učiniti nešto dobro i korisno za djecu u područjima u kojima poslujemo, kako i kaže naš moto – djela, ne riječi“, naglasio je Predsjednik Uprave Kaufland Hrvatska, gosp. Vladimir Tomko.

Do kraja ove školske godine Kaufland će javnim osnovnim školama u Hrvatskoj donirati preko 90 tona voća i povrća. Cilj novog natjecanja je obuhvatiti veći broj škola i za svaku poslovnicu Kauflanda pronaći jednu partnersku školu – njih 39!

A što škole trebaju učiniti?

„Zadatak škola je prikupiti što više savjeta za zaštitu okoliša i barem jedan od njih kreativno prikazati. Postoji jasno definiran sustav bodovanja pa će škole za svaki savjet i prikaz, ovisno o vrsti i količini, dobiti određeni broj bodova. Vrlo nam je važno da su kriteriji mjerljivi, objektivni i transparentni“, pojašnjava Marija Franić, voditeljica Korporativnih komunikacija.

Koliko je prehrana u dječjoj dobi važna naglasila je klinička nutricionistica Klinike za dječje bolesti Zagreb Tena Niseteo, rekavši kako se danas nalazimo u paradoksalnom vremenu kada je s jedne strane stopa pretile djece u porastu, dok s druge strane imamo djecu koja su zbog lošeg imovinskog stanja gotovo pothranjena. Stoga je iznimno važno u javnim školama djeci osigurati nutritivno kvalitetan obrok koji svakako uključuje i redovitu konzumaciju svježeg voća i povrća.

S riječi na djela mogu odmah prijeći sve javne osnovne škole u Hrvatskoj prema natječajnim propozicijama koje se nalaze na linku: www.kaufland.hr/skolavip te krenuti u osvajanje bodova za ovaj važan projekt kojim će, osim što će osigurati voće i povrće za svoje učenike, osloboditi vlastita sredstva za aktivnosti koje također smatraju važnima.

Lijepo je ovo čuti i veselimo se što će 39 škola dobiti besplatno voće i povrće. Bravo Kaufland na ovoj akciji i samo se nadamo da će toga biti sve više i više.

Facebook komentari

lifeX.hr

Odgovori